Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Ahad, 25 Mac 2012

I'M SORRY :'(

hello boboi/gugurlsss ! hrmmm , okeyy hati aku tak tenang sekarang . aku dengan dia gado ? err , ktowg gado kee ? --" . yelhaaa ! salah aku , okey , aku ngaku ! aku salah :| . maafkan saya awak :') . saya tak sengaja buad awak marah semalam , lagipunn semalm aku blerrr lhaa. akuu rindu nak dengar sore dya ! tu yang aku suruh dya kol gak walaupun aku tahu bising glerr semalam , yelhaa dah name un tempat awam -,- . arghhhhh ! kalau aku tahu cmni jadinyee , aku takyah mengedik suh dya kol :( , apelaa aku niee , teruk :( . seriuss semalam aku tak bole tido :3 . hrmm , tapi takpe . dya berhak marah aku , dah salah aku . pesanan untuk dya " awak , saya mintak maaf sebab suh awak kol saya . saya hanya buang kedit awak jepp :'( . saya teruk .  , sekali lagi sya minta maaf :'( . awak bolee marah saya , silakan :'( , tapi ingat saya tetap sayang awak :') . " . hrmm , aku dah tak tahu nak cakap ape lagi , kenapa err ? aku hanya menyusahkan orang je ? kenapaaaa ?!!! :'( :'( . aku dah tak larat dengan diri aku niee , lepas satu satu masalah aku timbulkan. :'( . sian at family aku , maafkan kaklong :'( . YA ALLAH :'( . tabahkan hati aku :'( . tolonglahhh air mata jangan mengalir lagi weiii ! aku dah penat :'( . aku penat :'( . aku lemah dengan semua nieee. tolong seseorang bagi aku semangat :'( . aku sentiasa menunggu seseorang untuk bagi aku semangat :'( . sekali lagi i'm sorry :'( . kbyee .
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.