Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Jumaat, 23 Mac 2012

iloveyouubiee :*

atototookentotttt :D . hee , maluu aku nak cite pasal bf aku sorang nie >,< ! nama dya RINALDI USMAN :) . kenal tak ? okey , tak kenal ? bagus tuu ! akuu taknak sapesape amekk dya dari aku , aku sayang dya :') . ecehh , ayat nak romantik ajee -,- . seriuss weyy , aku sayang dya , walaupunn kadang-2 dya suka menyakit an hati aku dengan sikap poyo dyaa turh . HAHA. ok . dya niee poyosss sangattt :pp . ( jangan marah pakwe ) , elehhh , mcm lhaaa korang-2 tak penah poyo en ? haha. hrmmm , walaupunn kita berjauhan , tapi hati kita dekat bie :') . aku harap hubungan aku dengan dya kekal :') . cukuplhaa ape yang pernah terjadi pada aku selama nie :'( . akuu taknak kehilangan dya . serius taknak . :'( . aku bukan nak bangga-2 an pakwe aku nie , tapi aku just nak luah an ape yang aku rase dekat hati aku nie . pleasee , be nice :D . hee , iloveyouustalker :* . btw , lagi satu , saya rindu awak rinaldi usman , rindu nak text dengan kau . tapi takpelhaa , keputusan dyaa taknak gune fon . okey , i faham :') . jika kita sayangkan dya , biarlha kita jujur pada dia :') . okeyy , pesanan untuk awak rinaldi usman " heyy pakwe ! iloveyouuu :* i suke dengar suara youu , okey , da jujur niee  :3 . " HAHA. kbyeee . --"
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.