Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Rabu, 4 April 2012

i'm selfish :'(

friendship Pictures, Images and Photos
YA ALLAH , kenapalaa aku pentingkan diri ? kenapalaa aku nie teruk ? fikir perasaan aku je ? kenapa aku tak fikir perasaan kawan-2 aku yg len ? so jahatlhaa kau fatyn :'( . aku benci diri aku sekarang ! aku tahu nie bukan fatyn :'( . aku nak lari dari sume orang , aku nak ! aku dah susahkan kawan-2 aku . terutama family aku . okey , aku memang teruk ? aku tak kesah ponn kalu korang na ckp aku teruk , sebab en aku memang teruk :DD . ( fake smile ) . aku nak korang tahu , aku sayang korang . umi , aku mintak maaf . aku tahu aku larikan diri dari kau tadi . aku taknak kita rapat lagi dah . sebab aku nie hanya membosankan . aku tak pandai na bt lawak cmne daus wat ur . kalau kau rapat ngn aku nati kau akan bosan . kau an happy go lucky . kalau aku ade masalah ponn , biar jelhaa aku selesaikan sendiri k . aku dah penat . aku penat ngn diri aku yg tahu menyusahkan orang nie :'( . maaf tautau ! aku bersyukur aku maseh bernafas dan dapat gelak-2 ngn kawan-2 yg gilagila mcm korang :') . tapi akuu nak jauhkan diri bole ? korang berhak happy :) . aku .. dah mati . :'( :'( . bye kawan .
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.